vilket väder!

shit så könt det är ute idag :D men fan.. malin ringde o frågade om jag skulle med till lomma.. men jag var så jäkla trött. har bara legat i trädgården hela dagen o lyssnat på musik o läst gamla skvallertidningar. men det har varit skönt det med.

igår tog björn studenten. grattis :) var där en sväng o åt världens största tårtbit som jonte tog till mig haha helt pinsamt såg ut som jag skulle ha halva tårtan :P men den var jättegod så det gjorde inte så mycket. sen stack jag hem och sen in till lund. mycket trevligt =) hade till och med sällis med sara hem från bussen. haha konstigt nog så ser vi alltid horisonten när vi går hem mitt i natten.. eller snarare morgonkvisten :P

fan va sjukt. mindre än en vecka kvar nu. det ska bli riktigt skönt men sammtidigt får jag lite panik. tänk om jag inte fixar sommarjobbet!? tänk om jag har glömt allt och inte alls passar på sjukhuset alls. ajja. egetligen inte lönt o oroa sig.. får ju prova först och se hur det går.

jag har så sjuuukt ont i min nacke! ända sedan jag var o bowlade för ett antal veckor sedan så har jag haft ont. fattar inte vad som hände. nu vaknar jag ibland på natten o när jag ska vända på om så kan jag ibland inte röra huvudet. riktigt skumt =/

idag vet jag inte vad som händer annars.. har som sagt legat o dött i trädgården hela dagen så jag får väl ta mig i kragen snart o göra mig i ordning.

glass är gott! :D

har en konstig känsla i magen idag


image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0