aaahh!!!

FAN vad jag hatar mina datorer.. kastar snart ut dom genom fönstret.. ingen av dom funkar som dom ska!!!! o inget hjälper ju heller.. sen att jag måste bränna en skiva till spinningen det skiter dom i för dom hänger sig bara ändå! DAMP!

så.. då lugnar vi ner oss lite..

e trött... o självklart e jag ju en sån person som inte kan sova på dagarna fast att jag är trött... så nu får ja va trött tills jag somnar inatt :P o varför e jag trött? jo, för att jag hade det väldigt mysigt igår =)
såg Blood Diamond på bio.. den var sjukt hemsk men ändå bra.. o lång var den också.. lite väl lång kanske men absolut värd att se!

ska jobba idag.. blöö.. känner inte alls för det.. men pengar behöver jag.. har just nu 43kr på mitt konto! hhaha ja har nog aldrig varit så fattig innan! tur det är lön nästa vecka... :)

sen ikväll blir det fest me emelie o jenny i Genarp :P aldrig satt min fot i den hålan förut men nån gång ska ju alltid vara den första.. hoppas det blir kul..
sen jobba imorn igen.. vilken söndag.. ja som ville gå o spinna..

nej ska sluta klaga nu och försöka bränna lite skivor..

vi hööörs =)

image12




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0