då var det min tur..

Ja, det är väl lika bra att jag också tar o skaffar mig en blogg då, måste ju vara litte inne jag me.

Måste bara säga att jag och emelie var ENORMT duktiga igår! Jag tjata ihjäl mig på emelie att hon skulle hänga med och spinna, tillsist så gick det. Vi infann oss i tid i spinningsalen men ingen instruktör hade kommit än. Sen kommer en tjej in som jag inte kände igen, det var inte den vanliga spinninginstruktören. Då fick vi reda på att vi befann oss på ett av dom svåraste spinningpassen som dom har på gymet. Det svåra passet och det lättare passet som jag brukar gå på hade minsann bytt tid med varandra! Herregud tänkte jag. men vi stannade och tro det eller ej men vi överlevde! Men vi somnade fan gott sen på kvällen.

Hittade väärldens finaste balklänning idag! Jag e såå nöjd med den. tack emelie o jenny för att ni hängde med mig.

SHIT vad pirrigt säger jag bara! ska bli kul imorn flickor.

Body balance ikväll emelie! banga inte nu din tönt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0