Erotikmässan

yeah =) äntligen fredag och det är fortfarande underbart väder ute :D
 
igår kväll var jag, Linda och Pierre på Erotikmässan i Malmö. Det var rätt kul haha många roliga grejer o kolla på. Kanske inte så stort som vi hade förväntat oss men ändå. Såg en manlig strippa som inte var speciellt snygg haha, fin rumpa bara. Sen en blond strippa som var helt okej, men hon som vi såg innan vi skulle gå var absolut snyggast, skittuff tatuering över hela ryggen =) Det blev lite inköp med. Linda var mest på hugget, hon hittade massor haha. Jag köpte rosa playboy shotglas som blinkar haha skittuffa. Sen blev det en jävligt dyr leksak med haha 595kr! Det var det värsta! haha Men hon som sålde den sa att jag inte kommer ångra mig och att det kommer vara värt pengarna, så jag får väl lita på det :P

Jag är riktigt stolt över mig själv. Börjar ett idag men redan kvart över nio var jag uppe. Kunde inte sova längre. Så jag snacka lite i tele med min kära mor, sen käka ja frulle och kollade tv ett tag. Nu har jag precis blivit färdig med att sortera på mitt rum. Har kastat mängder med papper o grejer som jag absolut inte behöver men som bara legat och skräpat. Tänk så mycket man hinner med om man går upp lite tidigare =)

Det blir en timme i skolan bara och sen ska jag träna. Efter det ska jag handla lite ätbara grejer som jag kan ha med mig på högskoleprovet imorn. Sen ska jag hem, gör mig i ordning, käka middag, vara lite social med familjen och sen bär det av till kära Eslöv där mina två pinglor bor. Fast jag ska bara träffa den ena idag, Malin. Vi ska till Ekberg och vara trevliga.

Nej nu måste jag käka lite innan jag ska iväg till bussen!

image18





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0