Filmkväll

Fyyyy vilken dryg dag i skolan igår. Lönt me eget arbete hela dagen. Som någon sa så måste man ta sig rätten att flexa lite ibland hehe :) och det gjorde jag, Linda och Jenny. SKÖNT =)

Hade mental träning på morgonen med Ingegerd. woho.. som om man inte redan vet hur man slappnar av! Men i alla fall så när det är knäpp tyst i klassrummet och man bara hör den fula rösten på skivan som berättar för en hur man ska göra, så får jag vääärldens hostattack och får springa ut ur klassrummet haha pinsamt!

Sen igår kväll var jag på filmkväll med tjejerna i Eslöv. Eller? haha nää det var bara vad mamma fick tro :) fast det var ju inte lögn alltihopa. Filmkväll var det, men med en mycket trevlig (och snygg) kille som jag ser fram emot att träffa igen på fredag. Så håller bussen på att köra iväg som jag ska med hem, men han stannar när han ser att jag ska på. Så frågar han jaha stog du och glömde bort dig eller? Så svara jag, ja jag trodde inte klockan var så mycket. Så sa han nej tiden går fort när man har trevligt! haha heeelt sur.

Sen blir man väckt av Emelie klockan åtta i morse, hon är på väg hem till mig. Så det blev att masa sig upp (jag som sov sååå gott!) och gå ner och öppna till henne. Så gick vi upp o la oss en stund och, självklart skvallrade vi lite som vanligt. Sen blev det frukost och nu ligger hon och sover i min soffa och jag sitter här och lyssnar på musik :) Vi ska ner till gymet sen och träna. Orka dra till skolan. Värdelöst!

IMORGON gäller det :D haha fan jag börjar ju bli nervös nu...


image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0