Fredagskväll

Ja herregud vilken kväll! haha jag har precis masat mig upp ur sängen (shit och det första jag gör är och tar ett STORT glas vatten och sätter mig vid datorn, nördvarning!)

Minnena har inte riktigt börjat komma tillbaka till mig från igår. Som t ex jag köpte aldrig något inne på lundia, men drack ändå två drinkar. Vem var det som var så snäll? haha

Det började bra hemma hos malin, kom dit vrålhungrig! Tacos tacos tacos :D muuums.
Sen så frågar man malin:
-Ska du dricka grogg till maten?
så får man svaret:
-Ja vadå, du dricker ju öl!

bra jobbat!

Nä, sen satt vi och lyssnade på underbara city rewind. Tur det finns när folk (emelie då asså) glömmer att ta med skiva! Det blev ett och annat danssteg redan hemma hos malin. (Ska inte berätta vad vi kallade dom)
Lite trevligt sällskap fick vi sen också, men jag var nog inte så populär där haha

Sen iväg till lund och lundia. Men självklart när vi sitter sju stycken i bilen så blir vi stoppade av polisen! 500kr till föraren och stackars Malin och Jenny fick 1500kr var! DET VAR DET VÄRSTA!

Väl inne på lundia har jag nog aldrig dansat så mycket. Inte för att jag har något minne av vad det var för musik dom spelade där, men antagligen var det super! 

Sen blev det självklart burger king efteråt, hatar mig själv för denna vanan vid nattamaud. Det är inte bra!!!! Sluta med det!!!! Men det klart, hur bra är det att dricka sprit då. Känns som har det redan börjat gå utför så kan man lika gärna fortsätta.

Tack Jonte för att du körde mig och Jenny hem. Du ställer alltid upp när det behövs! (förutom den gången då min mobil fick smaka på det stora överångsstället framför stationen i Lund)

Idag ska jag bygga på mina naglar och hämta min balklänning! Även kolla efter skor till balen och studenten. Borde ta och göra mig i ordning nu så jag kommer iväg. Usch va jobbigt det känns just nu.

Hoppas efterfesten var rolig Malin och Emelie :D får väl höra lite skvaller sen om det nu finns något att skvallra om. Vad ska man säga, Vi är ju tjejer!

Bilder kommer snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0