host host

Jag stryper snart mig själv.

haha nädå :)

men min hals har bestämmt sig för att bråka med mig på riktigt. Har legat och hostat hela natten! Tillsist fick mamma spel på mig och sa att jag skulle gå upp och sätta mig en stund o dricka lite te. Tur man är ledig idag. Men självklart kunde jag inte "sova" längre än till kvart i sju, då gick jag upp och åt frukost och pratade med mamma i typ en timme. Mycket givande samtal!

Body balance igårkväll.. var sjukt härligt och jobbigt på samma gång. Vet inte vad du tyckte emelie haha men jag gillar i alla fall det. Body balance är då en blandning av yoga, pilates och lite andra såna grejer. Prova!

Så nu sitter jag här och har väldigt mycket tid på mig. Ser fram emot en trevlig eftermiddag, kväll och natt! Men det är ju ett tag tills dess.

WOHO! Jag har gjort framsteg! Kan äntligen lyssna på My best wasnt good enough och what hurts the most. Har saknat dom låtarna, men det har helt enkelt inte gått förens nu. Nu är det bara Blind, Scratch och Break me kvar.

Trevlig helg!


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0