Kär

wiiie jag e så kär i min tatuering haha :D tycker den e så fin.. springer o kollar på den i spegeln hela tiden

mmmm va gott det var me turkisk peppar hos martina igår haha det var längesen jag käka d :D sen brände d på tungan :P

Orkade verkligen inte gå upp i morse.. var sjukt trött.. så jag stängde av larmet o somnade om. Så drömde jag en sjuukt läbbig dröm. Jag drömde att jag rymde från ett fängelse och folk jagade mig överallt. Som prison break haha fast jag kollar inte på den värdelösa serien :P vet att ALLA gillar den. Men inte jag. Sen gick jag upp, lotta var ledig idag så vi käka frukost och kollade på Apocalypto. En jävligt bra men väldigt speciell film, riktigt mycket våld.

UNDERBART med fredag imorgon.. vill ha helg! Men samtidigt har jag ingen aning om vad jag ska säga på redovisningen. Sen vill jag inte att det ska bli måndag heller. Vill inte ha spinningpasset. HATAR att stå inför mycket folk, nu ska jag även spinna och snacka sammtidigt. inte min grej! tycker ite man borde tvingas till att göra såna saker bara för att kunna få betyg. Dom som tycker det är roligt kan ju få göra det, men tvinga fan inte folk det blir ju bara kasst ändå. hata skolan.

Ska bli härligt med bodybalance ikväll så man kan släppa alla tankar.

image11



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0