men..

vart tog helgen vägen? det är ju redan söndag ffs!

Var som sagt på fest i Genarp igår.. var skitlängesen jag var på en vanlig hemmafest. Men det var väl helt okej :) lite väl lugnt kanske men så är det ibland. Emelie Holm.. jag sa till dig att sluta halsa groggarna! men nejdå.. inte ska man lyssna på sånt trams :D glömde min kamera hos danne :( jag som ville lägga in bilder.. inte för det blev så många.. men det är ändå kul att se.

vill INTE jobba idag.. men när vill man det egentligen.. man är aldrig nöjd.. när dom inte ringer så undrar man varför.. o man hoppas att dom ska ringa snart.. sen när dom väl ringer och man har tackat ja till att jobba så ångrar man sig lika snabbt igen.

jag lärde mig en grej igår som jag har tänkt hålla mig till nu.. det kommer att ta bort en del onödiga grejer.. men vad det är vill jag inte skriva här :)

nästa helg kommer bli kanon tror jag :D då har man ju pengar igen.. o antaglien fest både fredag och lördag.. fast jag undrar om jag vill visa mig på lundia så snart igen haha 

sen är det påsklov!!! woho:D det är läskigt så fort tiden går..

tungt...

One minute youre on top
The next youre not, watch it drop
Making your heart stop
Just before you hit the floor
One minute youre on top
The next youre not, missed your shot
Making your heart stop
You think you´ve won
And then its all gone

Linkin Park - Hit the floor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0