soligt värre

fan vad varm jag är! kom precis in.. vatt ute en stor runda med Ull. Har inte vatt ute innan idag för jag pallade inte gå till skolan. (fet latmask på mig!) sen nu är det ju så j*vla svårt att veta hur man ska klä sig. Ena sekunden är det kallt och andra känns det som man skulle bott vid medelhavet. Så jag tänkte att i och med att min hals fortfarande krånglar så tar jag på mig ett linne o sen tar jag min vinterjacka över utan att knäppa den. Ingen bra idé alls visade sig för efter fem minuter höll jag på att koka.

Men nu ska jag inte klaga. Har längtat efter solen och jag vill att den ska stanna! Jag måste bara lära mig att ta på mig bättre kläder nästa gång.

Jag har ett fett hål (precis under rumpan) i mina absoluta favoritjeans. Men jag kan bara inte slänga dom! Jag har haft dom så länge. Dom har varit med både till vardags och till fest. Det är dom skönaste jeansen jag äger. Jag får väl vara som en liten fjortis och gå med hål i byxorna haha i alla fall ett tag till. Tills jag är redo att säga farväl till mina älskade Calvin Klein.

Innan jag gav mig ut på min runda med hunden så hade jag lite tråkigt. Så kom jag att tänka på dom fina festbilderna som jag har på min dator :) Så jag skaffade mig en sida på pixbox och la upp dom där. Gå in på www.kaddy.pixbox.se och kolla. Jag hade velat lägga upp fler bilder som är äldre. Men dom ligger helt osorterade lite här och var så det hade tagit en evighet att fixa med dom. Så det fick bli dom bilderna som jag redan lagt i ordning. Men från och med nu kommer dom senaste festbilderna att läggas upp där. Så slipper man hålla på och skicka till alla på msn.

Längtar så enormt mycket till den 25 maj nu :D 30 seconds to Mars och Linkin Park o Globen! Jag o Emelie :D Linda ska också dit med jag tror inte att chansen är så stor att vi kommer ses där. Men man kan ju alltid hoppas såklart! Nån mer som ska dit?

Börjar bli pirrig inför högskoleprovet nu! vill bara få det gjort.

den stora frågan just för tillfället är: Var är mitt busskort!?

Nu ska jag bränna festskiva :D


image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0