sool:D

så hääärligt väder! varit ute och gått en timme med emilia o vovven =) sjukt härligt..

blev ingen skola för mig idag.. fan knappt sovit nåt alls inatt.. jävla fucking hosta.. men imorn.. ska vi fixa det allra sista på projektet =) vet inte om jag vågar göra masageprovet haha tänk så blir Stina lack för mina naglar..

högskoleprovet på lördag.. hmm.. lycka till till mig och martina! haha men självklart ska vi inte göra det på samma ställe.. hon fick spyken och jag katte.. tur jag aldrig har satt min fot på den skolan.. o nu ska jag hitta till sal 16 haha får väl se hur det går. Men på kvällen blir det utgång i alla fall! ser fram emot det :) Det är ju sällan vi har tråkigt när vi festar om man säger så!

jahapp då har man fixat baldejt nu då. Jonte fick ställa upp! :D haha som vanligt..nä men det ska bli kul.

Lön idag! y e s! vill ha nya vårskor och kläder :) får dra ut och leta nån dag.. klänning till studenten måste jag också hitta.. herregud,.. studenten.. jag?.. nää det kan inte stämma haha.. tänk sen när man ska börja på universitet.. shit!

dom ringde precis från jobbet o ville att jag skulle jobba imorn kväll.. men nej, då är det styrketräning och spinning som gäller =)

hade en skithemsk dröm inatt =/ den lilla tiden som jag sov..


What if i wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?
What if i fell to the floor
Couldnt take this anymore
What would you do?

30 seconds to Mars - the kill






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0