spagettiben

jag lovar mina ben känns som spagetti. Eller inte nu längre men efter spinningen och när jag gick hem från bussen. Uppsats och sen massageprov i skolan, sen bar det av till gymet me linda. Styrketränade lite och sen stack hon hem och så spinna jag :) sjuukt jobbigt pass! det var en vikarie som tyckte om att köra uthållighetspass med tung belastning rakt igenom. Svettigt värre!

Här med är jag Kathy Olsson utan baldejt. Jonte fick inte ledigt från jobbet =/ så just nu ser det ut som jag får gå ensam =/ snyft.. men.. jag har inte gett upp än! :D

Fan vad jag hatar skolan asså! känner ingen motivation alls längre! vad har hänt!? var är den kathy som alltid började med allt i god tid för att kunna imponera på lärarna och få till ett mvg? nu är det godkänt som gäller, eller på sin höjd ett vg minus. Känns verkligen som en paus behövs nu. Ett helt år utan skola. Så att jag sen kan bli den bästa sjuksköterskan som finns =) eller vad jag nnu blir.

Jag hatar! när det finns två program på samma tid på olika kanaler på samma dag! onsdagarär en sån dag. Jag kollar inte sådär övermycket på tv. Men Top model har alltid varit en favorit. Jag gillar verkligen Greys anatomi också. Självklart är dom nu på samma tid!! what to do!? jag är inte som martina som kollar på typ fyra program på samma gång haha. Har man inte fått epilepsianfall innan så lär man få det om man ser på tv med henne!

Emelie är så söt när hon går runt och ler hela tiden i skolan :D vi vet vad (eller vem rättare sagt) som hon tänker på :D så jävla kul.. så vill jag också ha det! är GANSKA trött på o vara singel just nu. Men hur lätt är det att bli kär? eller rättare sagt att våga bli kär. Att våga riskera att få hjärtat krossat. Det fick jag ju för inte så längesedan. Visst det var dömt att misslyckas redan från början. Men jag hoppades så mkt! Det gör fortfarande svinigt ont ibland. Men det är absolut mycket bättre nu än innan. Det känns som jag vill ha någon att tycka om nu :) haha det är väl bara att vänta... Men undertiden man väntar så är det bra att man har sina underbara vänner! Livet hade fan inte vatt något utan er asså. Jag vet att mitt humör inte alltid är det bästa haha men jag hoppas ni vet hur mkt ni betyder!

Snart helg.. redan torsdag imorn :D uuunderbart!



image16



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0