Tatuerad!!

äntligen :D haha shit så nervös jag var.. kunde känna hjärtat slå när ja satte mig på stolen och han började plocka fram grejerna. Ont gjorde det också. Jag trodde jag skulle smälla av dom första fem minuterna. Sen började man vänja sig och det var konturerna som var värst. Resten kan man stå ut med.

Är faktiskt sugen på att göra en till redan nu haha men det får nog vänta tills efter sommaren. Sitter med ryggen tejpad nu och det svider lite. Ska ha plast på till sex ikväll. Sen ska ja fota den :D det är ju inte precis så jag kan se den hela tiden.

Emelie sover på min soffa (ovanligt haha) och jag sitter här och kollar på sjunde himlen. Värdelös serie. Dom ska alltid vara så himla kloka och duktiga vad som än händer.

Ska till gymet sen och träffa Jonas, vi ska gå igenom lite inför mitt spinningpass på måndag. VILL INTE! fatta så dumt det kommer kännas att sitta där framme. Men det är lika bra att få det gjort, känns som mitt betyg i idrott redan är rätt illa ute.

Redan torsdag imorn och jag kan inte ett skit inför redovisningen på fredag. Känns som man får sitta med det hela dagen imorn. Slutar 12 :D haaarlet. Vi blev typ färdiga med vårt projektarbete idag :D känns skööönt. Hoppas det löste sig sen Malin. Annars lär jag väl få höra det sen.

What if I?
Had a thing on the side?
Made you cry?
Would the rules change up?
Or would they still apply?
If I played you like a toy?
Sometimes i wish i could act like a boy

Ciara - like a boy

Kommentarer
Postat av: Rousanna

Lawl, sämst blogg L2p. :)

2007-03-24 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0