värdelös söndag

jahapp.. då var denna helgen slut. Här sitter man i mjukisar och fettigt hår. Pallar inte göra ett skit.

Söndagar är nog den värsta dagen på veckan. Man vet om att man ska till skolan dagen efter och det känns inte lönt att göra något speciellt. I familjen Olssons hus är söndagar också en städdag. Vilket innebär att alla måste hjälpa till och göra något. Jag åkte på att torka golven, woho!

Tur jag vaknade kvart över tolv idag, brukar aldrig sova så länge, inte ens när jag vatt ute o festat. Skulle egentligen ha tränat me linda men det blev inte eftersom jag sovit så länge. Om ja känner mig själv så tror jag inte att jag åker in och tränar ikväll heller. Tar igen det på bodypumpen imorgon =)

LÄNGTAR verkligen tills på onsdag nu. Det börjar bli lite pirrigt i magen. En tatuering ska ju ändå sitta där hela livet och jag undrar hur ont det kommer göra. Men lotta och emelie följer ju med mig :)

Vem ska jag gå med på balen? =/ känner mig sååå värdelös för att jag inte har någon att gå med.


Sen i fredags :)

image7

image8image9



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0