wiiie =)

precis kommit hem från gymet.. kommer kathy somna gott ikväll? Svar JA
hade min lilla egna lektion. ett spinningpass då ju.. var sjukt nervös innan.. för många är det säkert en struntsak.. men ja tycker verkligen inte om att stå så inför folk.. men det gick faktiskt riktigt bra :) jag hade lätt kunnat göra det igen, skitskoj =) och jag fick bra omdöme av instruktören som tittade. Hon frågade om jag inte funderat på att utbilda mig till spinninginstruktör haha.. hmm njaa tror inte det :P sen snodde hon två låtar av mig som hon ville ha till sitt egna pass hehe så lite rätt har jag nog gjort i alla fall.

Så underbart härligt att det är ljust längre nu.. igår när jag jobbade kväll gick tiden skitfort och man blev inte alls trött typ en timme innan man skulle gå hem för det var fortfarande sol ute. Rätt kul när man kommer till jobbet och får höra heej Kathy vad glad jag blir.. jag hade hoppats att det var dig jag skulle jobba med idag :) sånt blir man på gott humör av att få höra.

Efter spinningpasset så slappade jag i receptionen med Malou =) då gick tiden fort.. sen halv sex var det dags för bodypump.. riktigt jobbigt.. men absolut skitroligt haha :D man jobbar igenom hela kroppen på en timme och man känner sig härligt slapp efteråt.

Hoppas denna veckan går fort.. vill ha lov! jävla tradigt tema vi har nu tycker jag.. man kommer få lägga ner rätt mycket jobb på det.. hälsoprofiler.. woho.. men det blir väl vad man gör det till.. och det känns som jag behöver skärpa mig nu. Skippar alldeles för mycket, men det är inte kul längre med skolan. Bara att träffa tjejerna då såklart :D

Är så glad för din skull Emelie :D woho!


sen i lördags =) vill lägga upp fler bilder men denna sidan strejkar just nu...

image13 


image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0