arbetsintervju

SHIT så grillad man kände sig när man satt där o två stycken höll på o fråga massa grejer.. och så får jag vänta tills i slutet av veckan innan jag får reda på om jag fått jobbet eller inte.. tänk om jag inte får det =/ då blir jag riiiktigt besviken..

nej tänk positivt nu haha :D men samtidigt vill jag inte ha några större förhoppningar för då blir det bara värre om jag nu inte får det..

efter intervjun stack jag till skolan. kom dit en kvart innan lunch.. sen käka vi o sen stack jag hem :P så det var en kort dag.. men jag pallade verkligen inte.. vill sluta skolan nu!!!!!!!!!!!

värsta utflykten imorn till osby eller nåt.. men jag ska inte med.. palla hålla på o leka i skogen, nej tack.

träna ikväll :D det var längesen nu.. en hel vecka.. illa illa.. får se till o ta mig i kragen igen om man ska kunna visa sig på stranden utan att dom kommer o slänger i en i vattnet för att dom tror att jag är en strandad val haha
okej så illa kanske det inte är men ändå..

varför ska det va så svårt ibland?


I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cried
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie
is made up on your side

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
All the words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you

Avril Lavigne - when you´re gone

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får det snäckan :D

2007-05-07 @ 20:18:37
Postat av: Ania

Du följde ju med ändå ! Men visst var det kul:) Jag hade riktigt jäkla kul asså :D:D

2007-05-08 @ 18:07:44
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0