En trevlig kväll

hallå =)

precis kommit hem från Big bowl :)

jag satt bara vid datorn och slöade när martin ringde o frågade om jag skulle med o bowla.. varför inte tänkte jag =) så jag martin björn o fredrik drog iväg =) själva spelet gick väl inte sådär jättebra för mig men kul var det! det blev lite shots o apple martini :) mums.. sen spelade vi air hockey.. jag krossade björn moahaha :D sen satsade mulle en femma i en sån spelmaskin och han gick därifrån med 400kr! :D viiilket flyt säger jag bara. en absolut skitrolig kväll :D tack för den

ska egentligen hem till johanna imorn men tyvär tvivlar jag på att jag orkar stiga upp för att vara i lund klockan åtta imorn bitti.. sorry...

fick helkroppsmassage idag =) hur härligt som helst! det tackar vi för emelie =)

var och såg när kattes treor kom till grand hotel idag :) väääldigt fina klänningar säger jag bara.. man börjar ju tvivla lite på sin egen :P men det blir nog bra.. har aldrig längtat till en måndag innan men nu gör jag verkligen det!

varför får man ont i nacken av att bowla? haha kanske bara jag som är lite konstig... hmmm.. :D

nej.. sova snart!

image57


puss

Kommentarer
Postat av: Ania

Härligt sätt att tillbringa kvällen :)
Alla de produkter finns på Coop Konsum och också några på ICA, men fråga lärarJenny imorgon. Hon kan mycket. Det finns än inte så mycket ute på marknaden, det är ju mest frukt, choklad och kaffe tycker jag. Det har jag bara sett iaf. :)

2007-05-31 @ 23:17:15
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0