en vecka kvar

en vecka kvar tills vi får ha våra fina klänningar på oss :D jag känner mig som en prinsessa i min.. köpte nya skor och en väska till den idag.. smink också =) längtar som fan.. lite pinsamt att jag inte har nån dejt bara.. men vafan :D jag dejtar mig själv.. ska bli så himla kul o se hur fina alla kommer va :)

förstår inte hur lite tid det är kvar nu asså.. kommer kännas skumt när man vaknar upp dagen efter studenten.. o när man går till jobbet på måndagen.. o veta att efter sommaren så vet man inte vad som händer..

idag har varit en riktigt soft dag.. tänkte att ja skulle börja med mitt mvg uppdrag i friskvårdsmetodik.. jo jag skrev överskriften och sen inget mer :P *slår mig själv på fingrarna* får ta o foxa det mer imorn.. för då är vi lediga.. träna med linda på kvällen. det behövs! jag har sackat efter med träningen som fan.. inte bra alls..

har fortfarande värsta känslan kvar sen stockholm.. kollar youtube heeela tiden.. gå in och sök på Linkin Park Globen.. så kommer massa grymma klipp upp =) det är kul att ha som minne i alla fall.. får rysningar när jag tänker på att vi var där :D det var den bästa idén på länge att åka dit :)

I huvet på mig just nu.. och ur högtalarna förståss: Blindside - Sleepwalking och även Bullet for my valentine - suffocating under the words of sorrow och In Flames - discover me like emptiness

bara till att ladda ner och njuta :D

som 30 seconds to mars sa i Globen.. Listen to our new cd, download it or whatever we dont give a shit as long as you love our music.. nåt sånt sa han i alla fall :D

kan min förkyldning gå bort!?

image56

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0