Ferre

haha japp då var det lite fest hos mig i gårkväll. hade jäävligt ball. och lika ballt i morse när jag o martina fixade o grejade o käkade upp hela mitt kylskåp haha allt från kakor till sallad :D stenmätt nu i alla fall. inga skandaler igår direkt förutom bråket på gatan sen, jävla idioter säger jag bara. men men.. killar verkar ju ofta ha behovet av att slåss. jag säger bara Mintu ääääger.. det får vem som helst att gå igång :D sen min stengoda vattenmelon blandning va inte fel den heller :D mina kompisar e värdelösa på att grilla. svarta hamburgare o ännu svartare hamburgerbröd.. bra jobbat. men dom som inte blev brända va ju muums. vi hade tur med vädret i alla fall för vi satt utomhus hela kvällen. men idag är det inte riktigt lika fint om man säger så.  

lite bilder blev det i alla fall kaddy.pixbox.se =)

jag e trööööött idag..

image51image52image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0