galen helg

detta har lätt vatt den bästa helgen på länge. sjuukt kul :D

kulturen igår då.. först en jävligt flummig förfest hos sara och bussen in till lund kommer jag knappt ihåg.. jag kom precis på att vi var på tapatio innan och drog några shots. sen börja dom ju tjafsa i dörren på kulturen om att där va 20. men hallå? vatt där tuuusen gånger innan på lördagar och då har det inte varit problem. men "dom gjorde ett undantag" och släppte in oss haha det var det FATTIGASTE! stenlite folk där inne med. men det brydde inte vi oss om utan vi röjde ändå! precis så som man ska göra. men det kom lite mer folk sen och för ovanlighetens skull blev det mycket dansande. mycket roligt att emilia hängde med :) var riktigt längesen vi festade.

jag var riiiiktigt hes i morse när martina ringde o väckte mig klockan 11. kan bero på att vi sjöng för fulla muggar på väg till bussen och inne i lund :P herregud. undra vad folk tänkte.. äh.. skitsamma vi hade roligt i alla fall.

arbetsintervju imorn då.. shit så nervöst!

inte gjort ett dugg idag.. så jäkla skönt.. legat ute i solen lite o sen kollat på djävulen bär prada =)

nej.. nu vankas det foder!

image37image38image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0