Grattis Serbien? my ass!

fy fan vilken värdelös melodifestival! serbiens låt var ju inte ens bra.. vinnarlåten ska ju vara en som man kan sjunga med i och dansa till för fan! annars är det ju inget kul.. ska jag börja gå runt o nynna på fucking serbiska kanske??? haha nä men ärligt talat.. detta var ju mer en "rösta på ditt grannland så ni inte blir sura på varandra tävling"  så detta var nog sista gången jag kollade på eurovision.. man satt ju bara o blev förbannad.

men annars var det ju en trevlug kväll igår.. för en gångs skull var jag nykter en lördag! min lever tjuter av lycka haha.. satt med mamma och pappa hemma hos rickard och therese o deras barn.. älskar jonathan o johanna dom e så jäkla söta =) 5 och 3 år e dom.. kathy = lektant :D jag tycker om barn när jag kan lämna över dom när dom blir jobbiga!

idag blir det nog bara att slappa =) palla göra nåt annat.. måndag imorn.. klippa mig på tisdag.. feeede fest på onsdag! längtar som faaaaaan :D jag o martina har lagt fram kläder o smink o sånt för lääängesen! :D (eller inte då)


image46

image47


Kommentarer
Postat av: Linda

RÄTT LÅT VANN! thsts it :D

2007-05-13 @ 15:42:08
URL: http://lalipop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0