imorn gäller det..

ååhh jag vill bara veta nu.. ska jag få dra o hämta mitt schema på magnolia eller ska jag få jobba natt hela sommaren på ortopeden?? vill att det ska bli imorn nu så jag får veta.. *hoppas hoppas hoppas*

vilken dag det har varit.. det började med att man blir väckt av emelie kvart över åtta. "kommer du inte till skolan idag?" shit! haha jag hade glömt ställa klockan.. men det löste ju sig ändå :)

sen har jag varit en otroligt snäll storasyster idag och gett massage till lotta.. både ansikte rygg och armar.. vi fick hoppa benen för hon hade en sån jäkla träningsverk sen bodypumpen igår som jag drog med henne på haha. jag har också grym träningsvärk idag. det är en härlig smärta :D då vet man att det har gjort nytta. träna imorn efter skolan igen =) ska du me emelie?

ikväll ska jag kolla på melodifestivalen.. där dom tävlar om dom tio sista platserna i semifinalen på lördag.. hade ingen aning om att det gick till så men jenni tipsade mig :D så då har jag något att göra ikväll.. annars suuuger torsdagar tycker jag.. man vill bara att det ska bli fredag.

vad som händer i helgen har jag ingen aning om.. men det brukar jag inte veta heller :P

image42image43image44

Kommentarer
Postat av: Jenni

GRATTIS till jobbet =) nu är vi jobbarkompisar =)

2007-05-11 @ 16:32:04
URL: http://nennii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0