Lill lördag

ja jävlar vilken lill lördag jag o martina har haft ikväll.. vallfärdade till Lidl o handlade MASSOR me chips och godis. Sen bar det av hem till mig och vi lassa fram allt på bordet, slog på tvn och började kränga.

Greys Anatomi är bäst =)

woho då skickade man in svenskan idag =) tänkte skicka in skräcken imorn haha på tiden om man säger så :P
prov i helkroppsmassage idag.. var faktiskt ganska så nervös.. jag tycker inte jag kan massera lika bra när man har press på sig. Men det gick ändå hyffsat.

snaaaart bär det av till stockholm! det har börjat sjunka in nu att nu är det snart dags :D haft biljetterna bokade så himla länge så det har kännts så långt bort hela tiden.. men nu är tiden inne haha :D hämta tågbiljetterna imorn..

Milan vann fotbollen ikväll :D woho

Om varken jag heller Herman har någon partner när vi är 35 så ska vi gifta oss med varandra haha

Tänk vad timing gör mycket ändå.. ibland avgör det om du ens träffar en viss person eller inte.. hade du kommit till stället tio minuter senare hade många saker aldrig ens hänt.. hur hade livet sett ut då? om man inte hade börjar på just den skolan.. om man inte hade gått just till den festen.. om man inte hade pratat med just dom människorna.. slump eller förutbestämmt?

haha fan va djup man blev då :P det är nog svenskans fel.. analysera dikter.. herregud..
jag missbrukar Echinagard just nu.. naturläkemedel som ska lindra förkyldning.. jag vill INTE må dåligt när vi ska leka uteliggare i vår kära huvudstad.

nu ska jag snyta mig.. pumpa upp lite nässpray och sen sova :D

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0