måndag

woho.. måndagar e alltid lika roliga.. hmmm

fy va trött jag va i morse när jag vakna.. sovit som en stock o klockan ringde tjugo i nio.. men ändå kändes det som klockan kanske var sex på morgonen :P illa!

tradig dag i skolan som vanligt.. skönt o slippa redovisningen på fredag i alla fall :D stockholm here we come =)

Vad heter den låten som dom spelar i reklamen för serien the nine på trean? tycker den låter grymt bra.. vill haaa!

gamla top model avsnitt på tv nu =) loove it
sen är det design med simon o thomas.. tycker dom e så jäkla roliga o se på. Jag vill också kunna inreda så. tänk när man ska flytta hemifrån o fixa sen lägenhet med alla saker :D woho! då ska jag köpa mig en katt

räknade i kalendern idag och vi har 14 skoldagar kvar.. sinnes.. :)

hemskt vad alkohol gör mot kroppen.. var i tränade idag efter skolan och det var mycket jobbigare än det brukar vara.. får ta o skärpa mig.

jag vill tatuera mig NU.. funderar på o gå till en studio snart o snacka me dom.. ska nog gå tillbaka till samma ställe där jag gjorde den första. han gjorde ju ett riktigt bra jobb =)

jag vill,,,


puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

jag vill med =)

2007-05-21 @ 20:29:13
URL: http://nennii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0