Party Time!

fyfan vad jag längtar tills imorn :D

Fab5 kommer gå lösa både fulla o galna i helsingborg imorn kväll!

Annars idag har jag piffat till mitt hår lite.. blev lite mer lugg o lite ljusa slingor o lite kortare.. helt okej :) så jag får råna mamma på 745kr sen.. det var det DYRASTE haha (sorry linda va bara tvungen) jag har fått dom uttrycken på huvet eftersom martina o resten ALLTID säger så :P speciellt på fyllan.. så nu kan jag inte låta bli.. o linda tycker verkligen inte om det :P

laddat ner massa naaajs musik idag =) bland annat Linkin Parks nya album.. riktigt bra =) sen lite Billy Talent, Bullet for my valentine och Daughtry.. Hinder vill inte ner.. blir så laaack haha

jag vill ha maaaaat! huunrgig som en varg.. sen ska jag hämta mina o emelies biljetter till 30 seconds to mars o linkin park :D äntligen ringt ticnet o fixat så ja kan hämta dom nu.. jävla klödd har det varit.. men men sånt som kan hända. Sen efter det ska jag gyma lite =) så jääkla härligt ska det bli.. måste röra lite på fläsket =)



image48    image49

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi jag var oxå o såg lininpark o 30sec to mars :D

2007-06-01 @ 13:41:17
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0