plugg..

herregud.. så mycket som jag har pluggat idag har jag nog inte ens gjort på hela denna terminen :P satt o skrev i fyra timmar. Det resutlerade i sju sidor på datorn och det är alltså min kompletteringsuppgift i friskvårdsmetodik. Bara till att fixa det sista temat imorn och sedan är det slut med skolarbete för min del. I alla fall för ett år, sen är det bannemej dags för högskola.

shit så varmt det är ute.. satt ute i kanske 45min sen pallade jag inte mer. VILL tatuera mig NU.. e så sjukt jäkla sugen. någon som vill skänka pengar? haha

ska med martina o kolla utanför grand hotel imorn.. katte har ju bal :)

ska få en helkroppsmassage av emelie imorgon.. DET ser vi fram emot :D kommer lätt somna haha att välja massage var en riktigt bra idé.

redan lill lördag imorn.. tiden går fort. onsdag = Greys Anatomi :D tänkte kolla på den nya serien Pussycat dolls med. såg inte den förra veckan, verkar rätt rolig.

väääärsta bråk här hemma idag.. palla sånt =/

Värt att lyssna på: Linkin Park - Given up och Linkin Park - Leave out all the rest

jag måste verkligen fixa min mp3.. eller rättare sagt lurar till min mp3. Jag dör snart om jag inte får ha den när jag tränar och åker buss osv..

haha jag älskar den reklamen för Leasy när den prislappen säger "jag vill inte lägga mig!" haha jag skrattar varje gång :D

jag är sugen på fest.. tur att jag är pank då.. som sagt.. någon som vill skänka pengar? :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0