skogsmullar, snapphanar, kalla det vafan ni vill :D

haha men satan va kul det var idag :D

jag följde ju med till skogen ändå tack vare att emelie erbjöd sig att hämta mig på morgonen. mycket snällt, det tackar vi för. jag ångrar verkligen inte att ja hängde med. hade förberett mig för dåligt väder så frös gjorde jag inte speciellt mycket faktiskt. sjukt god mat och riktigt många skratt (hånskratt åt alla som klantade sig haha) inte för att jag va perfekt då :D men det är alltid kul o se när andra misslyckas

- frukostbuffé (nog en av dom godaste jag käkat)
- fyrhjuling (jag var först ut haha vadå nervös.. men det gick ju bra)
- skjuta lerduvor (shit så svårt jag prickade inte en enda)
- balansera på rep över vatten (något av det ballaste och läskigaste jag provat)
- skjuta pilbåge (det var inte helt lätt det heller, men lite poäng fick jag i alla fall)
- skjuta pil med blåsrör (jag är väärdelös på att sikta)
- kasta yxa (det var riktigt svårt men jag satte det ändå en gång med den stora yxan)
- skjuta paintball (åter igen, jag är sääämst på att sikta)
- middag, grillat kött med potatissallad, vanlig sallad, dressingar o massa annat.. riiktigt mumsigt :D
- en skööön tupplur i bussen på väg hem

en riktigt rolig dag där man fick prova på grejer som man antagligen inte kommer prova igen eller hade provat annars :)

redan onsdag imorn, herregud vad veckan går.. men jag tror inte det blir någon utgång för mig denna helgen.. sååå ont om pengar =/ kunde inte allt varit gratis istället!? :D eller så kunde jag bara tagit mig i kragen o jobbat lite mer kanske.. fy på mig

nej nu ska jag lägga mig i min härliga säng o kolla tv o sen sooomna även fast det inte är sent men denna dagen har verkligen tagit på krafterna.

image41

Kommentarer
Postat av: Linda

lille skogsmullen Kathy..
men det var ju skoj att du hade det roligt varefall.. =)

2007-05-10 @ 16:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0