snart dags..

om åtta timmar kommer emelie o danne och hämtar mig.. och om åtta och en halv timme så sitter förhoppningsvis jag och emelie på tåget på väg till stockholm. Alltså är jag i huvudstaden om ca 12 timmar eller nåt =) sen hur många timmar det är kvar till konserten orkar jag inte räkna.. men den börjar halv åtta i alla fall.. så vi har gått om tid att fika o kolla i affärer o käka en god middag :D sen blir det konsert och efter det någon pub :) sen när den stänger får vi väl hänga på donkan eller seven eleven tills det är dags att ta tåget hem igen klockan tjugo över sex på morgonen.. spännande spännande :D ser verkligen fram emot en tid som uteliggare haha sålänge man vet att ens egen härliga säng väntar på en sen när man kommer tillbaka till lilla staffanstorp.. ska på kalas sen på lördagen.. kommer va på toppen humör tror jag.. känner det på mig ;) ska ha kameran med mig så hela våran lilla tripp kommer att dokumenteras..

hoppas att jag överlever :D

c ya bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0