vi vet hur man festar

fy faaaaan va kul vi hade igår :D lätt den bästa kvällen på länge. Det var inte så mycket folk på hipp men det gjorde inget för vi röjde satan ändå. Martina plockade fram sina salsa moves och allt. Men om vi tar det från början så var jag skitstressad när jag kom hem till martina. Hade jobbat så ja kom lite senare. Vi satte oss o käkade JÄTTEGOD mat som martina hade lagat. Spriten åkte fram direkt. Fyllespel och sen blev det efterätt. Efter det blev det ännu mer dricka och sen bar det av till bussen med allsång på högsta volym.

-säg en sång vi kan sjunga

- on the block (eller nåt)

- Vadå!?

- skitsamma!

allihopa - SKIIIIT SAMMA SHA LA LA LA LA! SKIIIT SAMMA SHA LA LA LA LA!

herregud :P men roligt hade vi.

kom precis in.. suttit ute i solen hela dagen me lotta =) och sen nu var jag martina sara o emilia nere en sväng på bonnamarknaden. Första helgen i maj har vi ju marknad här i vår lilla håla. det är fan inte mycket o se. SVINdyra munkar tro jag betalar 12kr för en munk me choklad på. neeeever

M - Vi ska snart gå vi måste börja packa

K - Nä det är lugnt jag är redan packad

hahahahaha

utgång ikväll igen.. det blir kulturen (väldigt ovanligt) men först hem till sara :)

VILL ha mat nu.. grillat :D muuums

image36



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0