vilken dag!

herrregud... drömde värsta mardrömmen.. kommer inte ihåg va den handlade om.. men hemsk var den..räddades av väckningen på mobilen. stänger av larmet och tittar på klockan. SHIT jag har ju ställt den en timme försent och vi ska redovisa våra projektarbeten idag inför alla lärare o dom andra treorna. Fan. jag kan ju inte komma försent då. Jag ringde till malin, var helt förvirrad haha men sen tänkte jag att jag kan ju alltid försöka hinna med bussen för den går fem minuter senare från industrigatan. så jag hade 15min på mig att ta på mig o springa till bussen. JAG HANN! med andan i halsen o svetten i pannan haha kände mig som ett lik när jag gick på bussen, har kännt mig helt väck hela dagen men jag kom inte försent i alla fall.

så när jag kommer till skolan står det att man skulle vara på skolan halv för att förbereda sig om man t ex skulle göra en powepoint presentation så att alla grejerna va på plats o så.. sen skulle redovisningarna börja klockan nio!!!! alltså hade ja kunnat ta en senare buss... skjut mig säger jag bara.

men det var väl både roligt och tråkigt att sitta o lyssna i skolan idag.. filmen som My o Ania hade gjort om droger va jättebra tyckte jag :) bara synd att ljudet var lite dåligt.. vår egen redovisning var väl inte den bästa, men vafan nu är det gjort i alla fall så nu behöver vi inte tänka på det mer. VI ÄR FÄRDIGA :) och vi gjorde att jävla bra jobb om jag får säga det själv.

har skickat in dom 10 massagerna som ska va inlämnade imorn =) o läst lite på provet ja ska ha imorn.. (jag slutar aldrig att förvåna mig själv haha)

jobba en stund i receptionen ikväll.. sen ska man väl plugga lite till.. woho..

*tänk positivt snart är det över*

hellogoodbye - here (in your arms)
Daughtry - its not over (kom på att den låten från reklamen till the nine hade jag ju redan.. dummer :P )

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0