what a night!

haha ja herregud vilken kväll.. Fab4 var bra i gasen igår (eller hatten som saras mamma säger haha) kvällen började riktigt bra.. med ett antal klädbyten innan vi äntligen kom iväg :P mycket roligt på tåget haha undra vad folk trodde.. sen på förfesten kom man igång som faaan =) men sen slutade kvällen lite tråkigt men det kan ju inte alltid bli som man tänkt sig.. vi får ta igen det nästa gång!

kom i alla fall hem tio i morse.. woho.. mådde inte bra =/ undra varför :P man mår som man förtjänar och jag antar att resten av gänget kände ungefär samma. men nu e det bra igen :) har bland annat smällt i mig 1 liter cola.. ett 100g choklad.. 2 st mini pizzor.. och nu har jag precis käkat spagetti och köttfärsås till middag :D tjockis? eh JA

Tack för sovplatsen Daniel haha.. måste haft kul åt mig :P stentoppad..

känns som det är lördag eller söndag idag.. men det är skönt o veta att man har fler dagar på sig UTAN att behöva tänka så mycket på skolan..

kan det inte bli fint väder?????????

tror jag har hittat inspiration till min nya tatuering =) får se om det blir nåt av det sen efter sommaren..

Går kvällens festlåt: Novaspace - Beds are burning

känns som jag borde göra nåt.. i alla fall göra vid mig.. fortfarande gammalt smink på sen igår :P fräääsht men fyyy så slö man är.. o sara den grisen åker till cypern imorn.. tänk på oss här hemma när du ligger o schteker!

pusssss

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0