when a man loves a woman

japp den filmen såg vi i skolan idag. och det är typ det ända vi gjort idag så det var en ganska så lätt skoldag om man säger så. många som satt och snyftade för det är en jääkligt gripande film, men som tur var lyckades jag hålla tårarna tillbaka i alla fall. Är ju en riktig lipsill annars när det kommer till sorgliga filmer.

Sen bar det av till stan. vråååålhungriga. tur att grafitti finns :) sen gick jag o jenny en tur och kollade runt lite men hitta inget direkt. En jäkligt söt klänning men den var dock för dyr 1800 e väl lite väl tycker jag :P sen var vi så snälla och köpte Aluma haha men någon glass på Per Tutti blev det ju inte! dom hade stängt!!! hann inte läsa vad det stog på lappen för tre killar som också var sugna på glass började ragga på mig o jenny.. ööäää för dom va fan inte snygga haha

svenskan ska va inlämnad imorn ja.. hmm o jag har inte ens börjar och jag ska jobba ikväll och känns som jag INTE orkar göra den nu heller =/ kan ju alltid prova i helgen o flörta lite me Anna så det går bra o lämna in den på måndag.. kanske kanske

haha jag ändrade onkologen till ortopeden nu Malin haha jag såg ja hade skrivit fel :P

alla har vatt helt trött idag.. jag trodde jag skulle somna först när lektionen började.. ögonlocken va såååå tunga.. jobbigt värre. MEN fredag imorn :D jobbar i och för sig till sex men sen ska vi till Hipp :D det ser vi fram emot

image35

muuuums! nästan bud på o gå ner o käka lite glass nu haha bara för att vi inte fick nån i stan..

Kommentarer
Postat av: Jenni

haha ja dom var inte snygga direkt ;)

2007-05-03 @ 17:09:34
URL: http://nennii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0