WOHO

waaaaaaaaaaaaaaah! säger jag bara :P

för JAG ska på arbetsintervju på måndag på ortopeden :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D så jävla överlycklig! jag vill så gärna ha det jobbet.

Kom precis hem från gymet.. ett receptionsjobb är verkligen inget för mig men det är ändå kul o prova lite olika. Jag tycker inte om chefen där i alla fall.. jävla snobb.. så tänkt ejag att jag skulle va duktig o träna efteråt.. men så hade jag fått med mig lottas mjukisar istället för mina egna.. o dom e ju ganska små.. så det var bara o packa ihopa o dra hem istället.. tråkigt

shit så öm jag e sen massagelektionen idag. fick prova på triggerpunktsmassage. helvete va det gör ont. man trycker med en träpinne i antingen slutet eller början av muskeln där det är spänt. jäävlar vad det kändes ska jag säga. men rätt skönt efteråt.

jag borde egentligen göra svenskan nu... meeen orkaaa! fan jag kommer få sitta med det imorn istället.. orka skolan!!!!

Grattis på födelsedagen Martina =) fast att 19 e ganska meningslöst o fylla haha

snart helg igen =) fan va skönt.. fira martina på fredag woho :D fast vart ska vi?

varför varför varför varför varför varför varför varför varför varför varför varför varför varför varför varför varför varför

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0