YEEEEES!!!!

faaaaaan va gött! jobbet är MITT! :D nu är jag o jenni jobbarkompisar haha =)

nu känns det som min helg är gjord.. spelar ingen roll vad som händer för jag är så jäkla glad ändå =)

hitta på nåt me linda ikväll.. ska bli kul för det var jäkligt längesen om man säger så.

inte så mycket mer att tillägga om denna dagen.. samlingen var ju sjuuuukt dryg. men filmen fick ändå en att tänka till, men diskussionen efteråt kunde man varit utan.

"Kathy, vad hade du kunnat göra för att (nånting om hållbar utveckling o förbättra världen)"
- jaa... typ sortera mer sopor hemma och köpa krav och rättvisemärkta produkter i affären..
- du då malin?
- jag håller med kathy
- du då jenny?
- jag håller med malin

haha vi e bääääst i skolan!

o bara så ni vet så är jennys ben fula (!?) och anledningen till det är för att dom är hängiga! hahahaha du e så söt.. du skulle bara veta vilken läckerbit du är! :D




detta är jag o jenny i sommar! hahaha eller?

image45

Kommentarer
Postat av: Jenni

haha vi är bäst i klassen =P plus att mina ben är skit fina ;) haha. du och jag i sommar =)

2007-05-11 @ 17:13:45
URL: http://nennii.blogg.se
Postat av: Linda

GRATTIS SNÄCKAN :D:D:D

2007-05-11 @ 18:17:46
URL: http://lalipop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0