En helg i huvudstaden

I fredags bar det iväg till Stockholm tillsammans med Martina. Klockan 14.58 gick tåget om jag ska vara exakt. Vi var jättestirriga och skrattade åt precis allt. Men efter typ tio minuter var det inte roligt längre. I fyra och en halvtimme fick vi stå ut med att sitta hyffsat stilla. Köpte äckliga baguetter med rostbiff och potatissallad som smakade skarpt som fan haha sen är jag ju åksjuk också. Jag ville inte ta några tabletter innan för jag tycker man blir så jävla trött av dom. Så jag mådde relativt illa hela resan och maten hjälpte ju inte till direkt :P

när vi väl var framme kom en spritluktande men glad Sebastian och hämtade oss :) vi tog taxi hem till honom, slängde väskorna i hallen och kastade oss över drickan haha. Allihopa var väl hyffsat nervösa men det gick över ganska snabbt. (spriten hjälpte väl till rätt bra där tror jag) sen kom hans kompis och bror. Vet inte om det var meningen att vi skulle dragit ut den kvällen men det var ingen som kände för det, varroligare där hemma tyckte nog alla haha

på lördagen gick vi i stan och kollade runt, vi var rätt döda. Men första ölen slank ändå ner rätt tidigt på dagen. Vi hann med två barer på vår shoppingrunda haha tyvär var det ingen vidare shopping där för varken jag eller matina hittade något!!!! whaaaat säger jag bara. men sebbe köpte ett par riktigt fina jeans i alla fall. Det förtjänade han för det var ju trots allt hans födelsedag.

sen kom vi tillbaka till lägenheten och då började det drickas igen. sen var det dags för utgång. först till Viper room som var ett litet men ändå rätt kul ställe. Sen drig vi till Laroche eller hur det nu stavas. där var det också rätt kul =) efter det kom vi hem fulla som kastruller haha o jag var fortfarande full när jag vaknade igår.

vi rörde verkligen inte oss ur fläcken haha beställde hem pizza och kollade filmer tills det vardags att gå till stationen och säga hejdå. mycket tråkigt faktiskt för tiden gick alldeles för fort och vi hade så himla kul. men men får hoppas att det kan göras om någon gång :)

tack för en riktigt ball helg :)

image109image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0