ingenting

haha det känns verkligen som jag inte har något kul att skriva. det blir det gamla vanliga. sumering av helgen o så bara. känns inte som det är så intressant :P

men jag får väl skriva i alla fall för annars blir det ett jävla tjat ;)

i fredags var jag, emelie och malin på nova och köpte födelsedagspresent till Linda som fyllt år. Det var även min syrras födelsedag =) grattis!

sen for jag och emelie till sjöbo och gjorde nachotallrik hemma hos fredrik och tittade på remember the titans =) super bra film som man inte tröttnar på. sen kom han hem från jobbet o han var ju en riktigt trevlig kille emms ;)

sen körde han oss till linda. träffad carro linkan malin o anna där. det blev mat o massa tjejsnack. sen var det ju meningen att jag skulle hem för jag skulle upp och jobba tidigt på lördagen. men så blev det ju inte riktigt haha

på lördgen firade vi min lilla kusin viktoria =) hon e så jäkla söt.. sen kom jag till eslöv ganska sent. malin tryckte i mig en hel del dricka så att jag skulle komma ifatt. men jag var inte ute så länge. fick ett mycket bättre erbjudande haha

en väldigt slö söndag i eslöv och en skön sovmorgon på måndagen =)

jag tror jag börjar tycka om dig, men vad ska jag göra åt det? Tror inte du känner likadant tyvär

igår var jag ledig.. tänkte att jag skulle vara duktig och gå upp vid halv nio.. städa lite o göra mig i ordning i lugn och ro innan jag skulle ha körlektion. men så blev det inte riktigt.. steg upp en halvtimme innan jag skulle gå hemifrån.. drog på mig det som låg på golvet, käkade lite flingor o var social med pappsen sen bar det av till bussen. lektionen gick helt okej faktiskt =) o sen var det vaccination mot hepatit B på sjukhuset.
på kvällen blev det fotboll/greys anatomy med ekberg emelie malin o martin :)

jobbat på 12an idag.. kändes lite konstigt men jag jobbade ihop med den HETASTE manliga ssk jag vatt med om haha så det var inte fy skam.

imorn fyller emlilia år =) grattis i förskott! synd att ja inte kan hänga med o fira bara..

Three days grace - never too late

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0