käss

dålig uppdatering här jag vet.. men vad ska man göra när man jobbar o står i haha :D

vad har hänt sen i torsdags då..

i fredags jobbade jag till nio och var jag hos ekberg.. satt o drack lite.. dom andra spelade poker men inte jag o andreas. vi koncentrerade oss på drickan istället. mycket bättre tycker jag! sen gick vi en sväng till grappa o gästgivaren men det var inge vidare kul. men ändå en helt okej fredagskväll =)

i lördags hade vi kalas hemma. firade mig lotta o pappa på samma gång =) smörgåstorta! mmmmmmm! säger jag bara haha det e så jäkla gott. fick lite presenter som pengar blommor choklad OCH tre flaskor solbacka av kusinen o faster. det tackar jag för! sen var det dags att göra vid mig inför ekbergs fest. han fyllde 20 och vi skulle festa hos honom o sen dra till jägers där dom hade halloweentema.

skulle egentligen inte klä ut mig eller så. jag o malin hade snackat lite löst om att klä ut oss till heta sjuksköterskor men det blev aldrig. men när jag stog där o glodde in i min garderob så kunde jag inte hitta ett piss o ha på mig. så kom jag o tänka på att min syrra klätt ut sig till typ 80-tals rockare helgen innan o att vi fortfarande hade grejerna kvar som hon lånat av en kompis. så jag snodde det o fixade mig precis så som hon gjort innan. det blev rätt fräckt faktiskt :) och det var en riktigt ball kväll!

man var ju knappast för pigg i söndags.kom hem från eslöv vid elva tiden tror jag o sen gick jag o la mig i soffan o somnade. vaknade av att kära martina ringde. men det gjorde inget. man ska ju inte sova bort hela dagarna! men jag gjorde inget speciellt. vi fick lite gäster o käkade upp resten av smörgåstårtan o sen träfade jag martina. vi gick till donkan o köpte hem käk. sen kollade vi på sandor slash ida

idag är biljetter bokade till sthlm =) jag o martina ska dit på fredag o fira sebbe bland annat. ska bli riktigt ball :D längtar som fan. det stora problemet kommer vara vad man ska packa med sig för kläder haha

måste bara säga att Britneys nya skiva är förvånasvärt bra! man blir på riktigt danshumör. och på annat humör med för den delen också för nästan varenda låt handlar om sex haha

Britney Spears - Get naked (I got a plan)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0