fredag

goddag =)

sjukt skönt att vara ledig idag. var det igår med :) då var det emelie födelsedag. det visste jag mycket väl. men tror ni inte jag glömde det ändå! fyyyyy som jag skämdes! snackade med henne i telefon o sen kom hon o hämtade mig. men inte tänkte jag på o säga grattis haha så jävla pinsamt! får hoppas hon förlåter mig <3

nu har det börjat! :D satt fem timmar igår o linjerna e ändå inte riktigt färdiga.. men bra blir det :D snyggaste ryggen i sverige! haha

idag blir det malmö med martina =) inte för att jag kan shoppa något men det är alltid kul att gå o kolla ändå.. lön om en vecka :D

sen ska vi supa skallen av oss tror jag :D låter som en bra idé tycker jag haha

en bra låt till förfesten :) Get Far - shining star

nästa vecka kommer inte bli rolig alls =/ jobbar tisdag onsdag torsdag fredag lördag!!!!!! kan man inte bara va rik? så hade man kunnat jobba 50% eller nåt haha det hade vatt nåt :D

fan va fejzbook e beroendeframkallande haha

ha en ball helg.. det kommer inte jag ha :P jobba  till nio en lördagkväll o sen behöva gå upp tjugo över fem en söndag! buuuuu!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0