halka

halka rundor på bulltofta imorn då! blöö.. jag vill inte.. vill bara få det gjort!

e ledig imorn så jag tänkte fan vad skönt med sovmorgon.. men nejdå.. 06:55 ska vi samlas på skolan imorn. KUL! ajja.. ska sluta vara så negativ =) bokat slutprov, samkörning o uppkörning idag i alla fall =) min körlektion var inte direkt mycket att hurra över haha

sen ska jag gå i stan med jenni imorn =) ska bli mcyket trevligt! ska inhandla nätstrumpor till min o malins halloweendräkt som vi ska ha hos ekberg OCH på jägers.. banga inte nu din lilla tönt ;) ska nog allt supa ner dig så du glömmer att byta om!

sen imorn klockan 16 e det dags! woho :D give me some pain please haha

sitter o kollar fråga olle nu.. man kan ju alltid lära sig nåt nytt kanske :P

jag o martina har börjat kolla på 3:or i Lund.. det hade vatt så jäääkla nice att flytta hemifrån.. o e man dessutom två så är det ju ännu enklare. men.. dyrt som fan är det o när båda vill läsa vidare o ingen av oss har fast jobb så är det för tillfället bara en härlig dröm. vi får väl se hur det blir i framtiden =) 

nej gott folk nu är det väl dags att sova.. upp 05.30 imorn! 

kan inte Gud va snäll o skänka mig en het man (A) hahaha

puss 



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej men de är väl massa nerver och sånnt och när man bryter benet måste de ju göra ont i huden för att det trycker på. Man kan ju inte ha ngn känsel i skelettet de är ju bara ben! ?

2007-11-01 @ 10:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0