ny vecka

hallå =)

ja då var det måndag igen.. skönt att börja klockan tolv :) men sen kanske inte lika roligt att jobba ända till nio. men man kan ju inte få allt :D

vilken kväll det var i lördags. riktigt längesen jag o martina träffat sara så vi hade mycket att snacka om. tjejsnack+alkohol+festmusik = det kan bara inte bli tråkigt

sen bar det av till malmö o privé. men vart hade allt folket tagit vägen? inte ens kö in där och vi var inte där tidigt heller. så det blev bara en drink där inne och sen gick vi till burger king istället. där hade vi matkrig hahaha herregud vad höll vi på med? tre dragna 19åriga tjejer sitter o kastar mat på varandra :P men fan vad vi skarattade. sen höll vi på o frysa ihjäl på vägen hem från bussen. fan va kallt det ar.. dags för vinterjacka!

igår var man ju lagom slö. jag gjorde iiiiingenting på dagen. förutom att städa :P woho..
sen var det dags för lite övningskörning hem till faster i teckomatorp =) fika där o snacka en massa.
vid halv nio kom martina och vi gick ut o vandrade ett bra tag haha typ en och en halv timme. men det var nice =) hade rätt mycket att snacka om då också :P

då fyller emelie år på torsdag =) fan va tiden går fort.. sen fem dagar efter är det min tur :)

ge mig fredag!!!

Kent - Colombus

image105

image106


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0