skööönt

fan va härligt! jag fixade teorin =)

ville verkligen inte gå upp ur sängen i morse.. var sås jukt nervös. men upp kom jag och iväg.. fan va jobbigt det var o sitta i det väntrummet med dom andra.. man nästan kännde spänningen haha. sen när det vardags att börja var det ju ännu värre.. fan vad mina händer darrade när jag skulle börja.. kunde knappt klicka i mitt person nummer :P men värst var det när jag skulle trycka på rättningsknappen.. då vågade jag inte ens kolla på skärmen.. men där stog ett grönt Godkänd =) och jag fick 57 rätt. haha tänk så nervös jag var idag.. och då är det ju inte ens uppkörning :P men jag har kommit ett steg närmare nu i alla fall =)

så nu ikväll körde jag o mamma till eslöv.. hem till emelie där hennes mamma skulle ha smyckeparty. Min mamma tycker att hon har för mycket fritid nu när jag o lotta inte e hemma så mycket. Så hon har börjat sälja smycken på smyckepartyn. sånt som äldre tycker är himla roligt verkar det som för alla trängs som tokar vid bordet =) men riktigt fina grejer är det och man kan stå o prova hur länge som helst =) men sen tröttnade jag o emelie så vi mötte linda o malin på statoil och emelie o linda tvättade sina bilar :P

usch.. snart dags att sova.. börjar sju imorn.. hoppas jag stöter på Koso =) hon ringde mig idag o trodde jag var på sjukhuset.. men icke.. har faktiskt vatt skönt att va ledig =) haha säger jag som jobbat EN dag :P

hörde en gammal låt när vi stog vid biltvätten nu ikväll

Daniel Beddingfield - If you´re not the one vadå längesen!? men fan va fin den är =) tror hans efternamn stavas så i alla fall :P

nu e det verkligen höst.. fyfan vad kallt det är ute.. måste börja leta vinterjacka o jag har ingen aning om vad jag vill ha för nån.. stövlar måste jag också ha.. o lite nya långarmade tröjor.. spendera första lönen på kläder kanske? japp!

ajja det löser sig =)

Godnatt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0