Vi gratulerar!

Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar lilla Kathy idag! haha eller rättare sagt igår =)
då var man 19.. känner mig inte ett dugg äldre ska jag be att få tala om!

ska inte ha kalas föräns nästa helg.. den 3nov.. så ska vi fira mig o pappa samtidigt. Allt bara klyddar när man ska jobba helg. måndag - fredag är så mycket bättre =) men men what to do.

igår fick jag iaf sprit av mamma o pappa haha dom tyckte jag kunde ha egen istället för att ta deras hela tiden. Det är deras eget fel att jag snor den. dom dricker ju aldrig upp den, utan den bara står där o samlar damm =) dom borde ju tacka mig ist ;)

sen fick jag pengar av mormor o morfar och av lotta fick jag smink och en jävligt ball kortlek.. jävligt råa sanning eller konsekvenskort som kommer att komma till bra användning på kommande förfester/efterfester

det tackar vi för!

En annan sak jag är riktigt tacksam över är att det är lön på fredag. Kathy har nämligen 36kr kvar på kontot! så en påfyllning sitter inte helt fel.

imorn är det exakt en vecka till halkan.. vill ha det gjort nu =) sen efter det blir det påfyllning på ryggen!

image107

var ute o joggade idag med mamma! haha fan va skönt det var.. får börja ta tag i lite träning nu känns det som =)

det kallas tvivel, det där som stör

puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej, har du någon aning om var man kan köpa sanning eller konsekvenskort någonstans?

2008-05-15 @ 00:23:12
URL: http://aaanonyym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0