Bulgarien Sunny Beach 2007

Hallåå!

då kom man hem från resan natten till igår.. stämningen var ju lagom på topp om man säger så. Fyyy vad tråkigt det var att säga hejdå till alla. Vilket gäng vi var. Det var lätt den bästa veckan i mitt liv :)

haha fan va kul när jag läste malins lilla lista på saker som vi haft för oss :D och ändå kunde man säkert gjort listan dubbelt så lång, så mycket skit som vi hittade på.

tyvär blev det inga vykort skickade :P sorry linda jag vet att jag lovade.. men jag glömde helt bort det.

men nu blir det att ta tag i sitt vanliga tråkiga liv igen. Har min första körlektion på måndag. Ska ner till gymet efter det, för jävlar vad man har gått upp i vikt av all sprit och snabbmat. sen en sväng in till tatueraren :) måste se hur långt han har kommit. usch.. får väl påminna magnolia om att jag e hemma också så jag kan börja jobba. blööö.. orka haha men pengar måste man ju ha.

Då blir det skeppsbron imorn då :) ska blo trevligt.. har aldrig varit där innan. en det brukar ju aldrig vara tråkigt när man är ute med töserna

lite bilder från bulgarien =)

image93image94image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0