=)=)=)=)

waaaaaah :D haha vilket suveränt humör jag e på!

fixade stadskörningen idag =) så nu är det typ bara motorväg o parkera kvar :D

hämtade biljetterna till slagt ikväll =)

nu har jag precis dushat =) väntar på att martina ska komma så ska vi dricka bira o göra oss i ordning inför ikväll.. klockan sex bär det av hem till ekberg. förfest =) huddiksvall killarna är ju nere med :) riktigt ball. sen ska vi till slagt o dansa sönder oss till Axwell :) jag hoppas verkligen vi kommer in!

måste bara nämna vår fina onsdagskväll =) satt bara o dega vid datorn när linda ringer o säger du ska med oss o bowla.. jaha :P tänkte jag.. men fan va ball det var =) jag linda malin emelie o martina på big bowl i malmö.. iskalla öl o en jäkla massa skratt :D speciellt åt översöta malins bowlingteknik :D bara så bäst! tack för den flickor =)

då börjar jag jobba på ortopeden 10 på måndag morgon klockan 7! blööö jag som inte gått upp speciellt tidigt på hur många månader som helst :P fyyy fan men skitsamma.. är sjukt glad över mitt vikariat där =) behöver verkligen lite mer pengar nu.

halka har jag också bokat in.. i och för sig en månad tills dess.. men tiden går fort =) alla säger att det är jätteroligt men jag är faktiskt skitnervös :P typiskt mig..

nä jag får väl ta o dra på mig nåt annat än handduken nu innan martina kommer hit så jag inte skrämmer slag på stackarn.

ska fota suuupermycket haha så håll koll på facebook =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0