skeppsbron

hallå =)

då var det utgång igår med flickorna. hade som vanligt disko här hemma medans jag gjorde mig i ordning :D helt hyper.. sen kom martina och så gick vi till sara.. linn var redan där :) då var där dukat med en jäkla massa snacks :D muuums.. krängde hur mycket som helst o shotade o drack. fick även stå över martina medans hon låg på golvet och drog in magen så jag kunde knäppa hennes byxor. haha get a bigger size girl!! :D otroligt

sen lagom fulla o glada vandrade vi till bussen. var sjukt nära på att missa den. fick springa som galningar sista biten. tur att emilia också hann med den för det hade ju blivit lite knas om vi hade tagit den och hon blivit kvar i staffanstorp.. sen hoppade rebecka på i arlöv med :)  men det var sjukt kul att vi för en gångs skull var så många :)

skeppsbron var ju ett riktigt roligt ställe :) lagom stort ändå.. och det var nog den grymaste musiken jag vatt med om på länge :D

efterfest i sibbarp där jag även glömde min mobil som just nu är i köpenhamn men som tur är återfår jag den förhoppningsvis imorn :P typiskt mig.. sjukt jävla klantig. as always.

fy faaaan vad det kändes i hjärtat...

tack för en trevlig kväll flickor =)

idag har jag sovit heeeela dagen haha.. vaknade kvart i fem. lönt :P

nu kommer snart emelie o kanske ekberg och chrille hit =) trevligt

puss

image96image97

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hetmos =)

2007-09-14 @ 14:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0